Pari päivää tuli kierrettyä Viipurissa.  Minä bussiin Rauman l-asemalta tiistaina 02.00. Matka jatkuen reittiä Turku-Lohja-Helsinki-Kotka-Vaalimaa-Viipuri, jonne saavuimme aamupäivällä. Tosi helteinen ostos/kiertelypäivä edessä.  Kassit alkoivat täyttyä kristalleista, kankaista ja kaikesta "tosi tarpeellisesta", tyyliin kannattaa ostaa, kun halvalla saa ;-). 

Olin matkassa kahden työkaverin kanssa, ei ukot mukana, joten saimme ihan rauhassa hypistellä kaikki "rätit ja lumput". Mun ukko ei ole mitenkään innokas ostosmatkaaja, niin kuin ei tiemmä muidenkaan.
Keskiviikkona oli vielä aamupäivä aikaa tehdä viimehetken ostokset ja klo 13.00 matkalle kotia kohti.
Linja-autossa istuskelusta sai joksikin aikaa tarpeekseen, mutta tosi hauska matka oli taas kerran.
Tässä mietiskelen kenelle mitäkin antaisin....tai pidänkö itse.
Laittelen kuvia osasta ostoksistani myöhemmin.

Tässä näitä lupaamiani kuvia ostoksista, tosiaan vain murto-osa.
Juoma-, ja punaviinilaseja (6 kpl), joita minulla jo ennestään tusina.  Ehkäpä joku saa lahjaksi...
Olen ostanut jo aiemmin samaa sarjaa sekä konjakki-, että liköörilasit.

748197.jpg

Tällainen teline mukeineen oli ihan pakko ostaa

748201.jpg

Viimeiseksi vielä tarroja paikallisesta kirjakaupasta

748208.jpg